søndag 3. april 2011

Den gode roen...

Sitter her for meg selv og bare nyter...

Har en sånn god ro i kroppen. Borte er karbesug og hjertebank.
Plysjtenner og kvalme. Jeg har kommet hjem igjen helt enkelt.
Fatter ikke hvordan jeg kunne tro at et høykarboliv var noe for meg.

Dette stresset i kroppen etter stadig mer mat, desperasjonen...fyll på til randen!
Det er en vidunderlig følelse å sitte her å ha kontroll over sin kropp og sultfølelse.
Jeg har ikke hatt noen problemer etter omleggingen som startet Onsdag.
Hverken brus-sug eller sukkertrang. Alt kjennes bare helt rett i både kropp og sjel.
Mat har nok engang blitt bare mat...ikke dop, trøst, kos, tidtrøyte, eller belønning.

Jeg har kanskje spist litt lite i dag, men jeg er ikke sulten.
Så da ser jeg ingen grunn til å dytte innpå med mat.
Tar det igjen til frokost i morgen.

Vi har hatt kaffegjester i kveld.
 Jeg har servert mine lavkarbovaffler med rørte bjørnebær
 (fra egen hage) med sukrin og  CF.
Oppskriften kommer i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar